Τις 100 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία σε παγκόσμια κλίμακα καταγράφει η έκθεση BrandZ της Kantar. Η Apple καταλαμβάνει φέτος την πρώτη θέση, έχοντας εκτοπίσει την περσινή «κυρίαρχο» Amazon στην τρίτη. Συνεχίζοντας στον δρόμο του να καταστεί το πρώτο brand του ενός τρισ., η αξία της εκτοξεύτηκε κατά 55% ΥοΥ στα 947 δισ. δολάρια, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Amazon κινήθηκε στο 3%.
Η Google κέρδισε μια θέση και βρέθηκε στο Νο2 της λίστας, αποτελώντας μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επωνυμίες, με 80% αύξηση της αξίας της ΥοΥ, στα 445 δισ. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν Microsoft και Tencent, η οποία, μαζί με την Alibaba στο Νο9, αποτελούν τα 2 κινεζικά brands της κατάταξης.
Η Louis Vuitton έγινε το πρώτο luxury brand που συμπεριλαμβάνεται στο top10 από το 2010, στη δέκατη θέση, μετά τις McDonald’s, Visa και Facebook. YouTube, Tesla και Hermes διπλασίασαν την αξία τους ΥοΥ, ενώ η Cartier ήταν η μάρκα με την ταχύτερη άνοδο σε όλες τις κατηγορίες. Η φετινή έκθεση εισάγει και μια νέα κατηγορία, το Sustainability BrandZ Index, με τις Microsoft, Zara και IBM να «σκοράρουν» υψηλότερα.
(Πηγή: TheDrum)