Μήνυμα στους χρήστες του App Store φέρεται ότι θα ξεκινήσει να αποστέλλει η Apple, με στόχο να διερευνήσει εάν επιθυμούν να λαμβάνουν targeted ads. Μέσω του iOs 15, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στον μήνα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι τη λήψη targeted διαφημίσεων, αντί να τις λαμβάνουν αυτόματα, όπως γινόταν μέχρι στιγμής.
Η πρωτοβουλία αυτή θα εφαρμόζεται αποκλειστικά στο διαφημιστικό δίκτυο της Apple και ακολουθεί μια σειρά αναβαθμίσεων του SkadNetwork της εταιρείας, το οποίο σχεδιάστηκε, ώστε οι χρήστες να έχουν άποψη για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους, ενώ, παράλληλα, επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις με τρόπο, ο οποίος θέτει περισσότερο στο επίκεντρο το privacy. Η απόφαση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά privacy-focused πρωτοβουλιών, τις οποίες εισάγουν τεχνολογικές εταιρείες, όπως οι Apple και Google, ενόψει της επικείμενης κατάργησης των third-party cookies.
Χωρίς αυτά, διαφημιζόμενοι και publishers αναγκάζονται να αναζητήσουν νέους τρόπους παρακολούθησης της συμπεριφοράς των χρηστών, ώστε να τους παρέχουν στοχευμένες διαφημίσεις. Από τη στιγμή που η εταιρεία απαιτεί από developers και διαφημιζόμενους να συμμορφώνονται με τους αυστηρούς νέους κανονισμούς σχετικά με το data privacy και τη διαφήμιση, η απόφαση πιθανόν να δείξει στους καταναλωτές ότι η εταιρεία είναι διατεθειμένη να υποβληθεί και η ίδια στους κανονισμούς αυτούς.
(Πηγή: The Drum)