Σε επικοινωνία για το app tracking transparency privacy χαρακτηριστικό της σε iOS, με όνομα ΑΤΤ, προχώρησε η Apple. Η εταιρεία πληροφορικής έδωσε στη δημοσιότητα νέο σποτ, το οποίο παρακολουθεί την καθημερινότητα ενός ατόμου, με κάθε του κίνηση να αντικατοπτρίζει ένα application, το οποίο χρησιμοποιείται συχνά από το κοινό. Ως αποτέλεσμα, βρίσκεται να παρακολουθείτε από μια σειρά ανθρώπων, οι οποίοι διεκδικούν τα δεδομένα του.

Το σποτ φέρει την υπογραφή της TBWA\Media Arts Lab σε παραγωγή της MJZ. Καθώς το tracking μπορεί να συμβεί τόσο online, όσο και σε applications, με δεδομένα να συλλέγονται, να μοιράζονται και να χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία εσόδων, το νέο app της Apple έχει στόχο να παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να προστατεύουν τις προσωπικές τους πληροφορίες και την ιδιωτικότητά τους. Σύμφωνα με στοιχεία, τα οποία δόθηκαν στη δημοσιότητα νωρίτερα μέσα στον μήνα, δείχνουν ότι το ΑΤΤ είναι δημοφιλές στους χρήστες iPhone. Μόλις ένας στους 25 χρήστες iPhone (4%), οι οποίοι είχαν εγκαταστήσει το λογισμικό iOs 14.5 συναίνεσαν στο app tracking, σύμφωνα με την αμερικανική data analytics εταιρεία Flurry.

(Πηγή: Campaign)