Η εταιρεία παρουσίασε μια νέα υπηρεσία sign-in, εναλλακτική αυτών που προσφέρουν Facebook και Google, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να εγκαθιστούν εφαρμογές χρησιμοποιώντας τους Apple λογαριασμούς τους. Βασικό στοιχείο αποτελεί η επιλογή ιδωτικότητας, χάρη στην οποία οι καταναλωτές δεν είναι υποχρεωμένοι να μοιράζονται την πραγματική τους διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με developers και brands όταν εγγράφονται σε διαφορετικές υπηρεσίες.

Η νέα δυνατότητα θα λανσαριστεί με αναβάθμιση λογισμικού το φθινόπωρο και έρχεται σε συνέχεια της δέσμευσης της Apple υπέρ της ιδιωτικότητας των χρηστών, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τις Google και Facebook, οι οποίες στηρίζονται στη διαφημιστική στόχευση.

Με όρους performance marketing, η απόκρυψη του email έχει σημαντικές συνέπειες, αν και, σύμφωνα με ειδικούς της βιομηχανίας, οι διαφημιστές ανακαλύπτουν πλέον νέους τρόπους οικοδόμησης αποτελεσματικής επικοινωνίας, τη στιγμή μάλιστα που η ελεύθερη διάχυση των data συναντά διαρκώς περιορισμούς.
(Πηγή: AdAge)