Καμιά θέση για διαφημίσεις δεν προβλέπουν οι νέες υπηρεσίες που λάνσαρε η Apple, δημιουργώντας προβληματισμό στους marketers.
Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο CEO, Tim Cook, τα δεδομένα που θα συλλέγονται από καθεμιά από τις νέες υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμα σε τρίτους, ενώ κατέστησε σαφές ότι δεν θα υπάρχει χώρος για διαφημίσεις. Σύμφωνα με τον Ari Paparo, CEO της εταιρείας adtech Beeswax, η πίστη της Apple στο «δόγμα» της ιδιωτικότητας δεν βοηθά.
«Στην πραγματικότητα, τα ανώνυμα cookies αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ψηφιακής διαφήμισης και συμβάλλουν στη δημιουργία ειδησεογραφικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου που αρέσει στον κόσμο». Από την άλλη, ο αναλυτής της Forrester Jim Nail, εξήγησε ότι, προκειμένου η Apple να διαφοροποιηθεί από τον βασικό της ανταγωνιστή, το Netflix, επιχειρεί να το κάνει αποστασιοποιούμενη από την τεχνολογική κυριαρχία που έχει συνδεθεί με παραβιάσεις της ιδιωτικότητας και την εκμετάλλευση των δεδομένων των χρηστών.
Όσον αφορά το Apple News+, ο Cook τόνισε ότι αυτά που διαβάζουν οι χρήστες δεν θα τους «ακολουθούν» στο διαδίκτυο και δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Εκτός από το Apple TV+ και το Apple News+, η εταιρεία λάνσαρε επίσης το Apple Arcade, μια συνδρομητική υπηρεσία παιχνιδιών, αλλά και μια νέα πιστωτική κάρτα, την Apple Card.
(Πηγή: TheDrum)