Στόχος «η βέλτιστη αξιοποίηση του marketing budget της», επισημαίνει

(ΛΕΒΕΝ) To spec αναμένεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες, ενώ σε αυτό συμμετέχει και η Vizeum του Dentsu Aegis Network, η οποία χειρίζεται τον λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η ίδια έχει εργαστεί για την AB InBev και για την περιοχή της Ρωσίας, όπως και η ZenithOptimedia. Στις διάφορες ευρωπαϊκές αγορές, η AB InBev συνεργάζεται με διάφορα agencies όπως η Havas Media, η MediaCom και με συνδυασμό εταιρειών του Publicis Groupe. Εκπρόσωπος της AB InBev ανέφερε: «Η AB InBev αξιολογεί κατά διαστήματα την οργάνωση των marketing υπηρεσιών της, για να διασφαλίσει ότι διατηρεί τις καλύτερες δυνατές εργασιακές σχέσεις και για να βελτιστοποιεί την αξιοποίηση της marketing δαπάνης σε συνεργασία με τα καλύτερα agencies».