Την τηλεοπτική σεζόν 2011-2012, σύμφωνα με το 19Ο ΤV Yearbook της Nielsen

Oι νέοι άνδρες προτίμησαν τον ΑΝΤ1 και οι νέες γυναίκες το Mega τη σεζόν 2011-2012, όπως δείχνουν τα στοιχεία από τη 19η έκδοση του ΤV Yearbook που έδωσε στη δημοσιότητα πριν μερικές ημέρες η Nielsen Audience Measurement. Πιο συγκεκριμένα, το ανδρικό κοινό 15-44 έδωσε την πρώτη θέση στον ΑΝΤ1 με μερίδιο 18,7% και ακολούθησαν το Mega με 17,6%, το Star με 15,0% και ο Alpha με 10,1%. Όσον αφορά στις γυναίκες του ίδιου κοινού, προτίμησαν το Mega, με μερίδιο 24,5%. Στη δεύτερη θέση έφεραν τον ΑΝΤ1 με 21,5%, στην τρίτη το Star, με 16,7% και στην τέταρτη τον Alpha, με 15,1%. Στις μετρήσεις εμφανίζεται και το Alter, το οποίο εξέπεμπε κανονικό πρόγραμμα μέχρι και τον Νοέμβριο του 2011.

ΜΕΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΣΕΖΟΝ 2011-2012 ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ 15-44 (%)
Κανάλι Άνδρες 15-44 Γυναίκες 15-44
ΑΝΤ1 18,7 21,5
Mega 17,6 24,5
Star 15,0 16,7
Alpha 10,1 15,1
Σκάι 4,8 2,7
ΝΕΤ 4,5 2,5
ΕΤ-1 3,0 1,7
Αlter 2,5 2,8
ET-3 1,4 0,1
Λοιποί 22,4 11,6