Για τη σεζόν 2011-2012, με μέσο όρο 566.000 τηλεθεατών

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, ο μέσος όρος τηλεθεατών που παρακολούθησαν τις εκπομπές αυτές ήταν 566.000, ενώ το μέσο μερίδιο τηλεθέασης ήταν 18,2%. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας βρέθηκε η εκπομπή Net Week της ΝΕΤ, την οποία παρουσιάζει η Έλλη Στάη. Ο μέσος όρος τηλεθεατών της ήταν 385.000, με αντίστοιχο μερίδιο 9,5%.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η εκπομπή «Αυτοψία» του Alpha, την οποία παρουσιάζει ο Αντώνης Στρόιτερ και είχε μέσο όρο τηλεθεατών 365.000, με μερίδιο 15,8%. Μια ματιά στην 8άδα των σχετικών εκπομπών ωστόσο, δείχνει ότι ΝΕΤ και Alpha ήταν τα κανάλια με τις περισσότερες επιτυχημένες ενημερωτικές εκπομπές, τρεις για το κάθε ένα. Και αν για τη ΝΕΤ αυτό ήταν ίσως αναμενόμενο, λόγω κυρίως του ενημερωτικού χαρακτήρα που «χτίζει» το κρατικό κανάλι τους τελευταίους μήνες, για τον Alpha ήταν έκπληξη.

Όσον αφορά δε, στο Top 3 των ενημερωτικών εκπομπών-talk show με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για την τηλεοπτική σεζόν 2011-2012, η «Ανατροπή» καταλαμβάνει και τις 3 πρώτες θέσεις. Η εκπομπή με την περισσότερους τηλεθεατές ήταν εκείνη που προβλήθηκε στις 9 Απριλίου 2012, με προσκεκλημένο τον Αντώνη Σαμαρά. Σύμφωνα με τη Nielsen Audience Measurement, την εκπομπή είδαν 857.000 τηλεθεατές, ενώ η τηλεθέασή της έφτασε το 8,4%, με μερίδιο 22,2%.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕΖΟΝ 2011-2012 BΡΑΔΙΝΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ – TALK SHOW
Εκπομπή Κανάλι Τηλεθεατές Μερίδιο (%)
Ανατροπή Mega 566.000 18,2
Net Week NET 385.000 9,5
Αυτοψία Alpha 365.000 15,8
Παρέμβαση Alpha 308.000 11,9
Πέμπτη Βράδυ Χ2 NET 304.000 10,8
Διέξοδος Alpha 272.000 12,4
3Three Net NET 266.000 9,8
Οι Νέοι Φάκελοι Σκάι 252.000 6,4

Πηγή: Nielsen Audience Measurement