Οι προβληματισμοί επί των θεμάτων που απασχολούν τα μικρά καταστήματα, αλλά και οι προτάσεις για ισχυροποίηση του κλάδου της μικρής λιανικής τροφίμων, απασχόλησαν το Convenience Retailing Conference, το συνέδριο που διοργανώθηκε στις 2 Νοεμβρίου για τρίτη χρονιά, από το κλαδικό περιοδικό σελφ σέρβις της Boussias.

Ενδεικτικά, ο Chris Noice, Director of Communications, Association of Convenience Stores, του Συνδέσμου Convenience Καταστημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου, και ο Alex Sophocleous, Head of Marketing & Partnerships της AiFi, μιας εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών που προσφέρουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, με την αξιοποίηση των οποίων δημιουργείται η υποδομή για λειτουργία ακόμη και μικρών καταστημάτων χωρίς ταμεία, παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμογής νέων ιδεών στα καταστήματα convenience, που τα καθιστούν πόλο έλξης για τους καταναλωτές.

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν δύο πάνελ για τις προκλήσεις του κλάδου στη χώρα μας, αλλά και για τα πλάνα ανάπτυξης της δραστηριότητας των επιχειρήσεων στον συγκεκριμένο τομέα, ομιλίες με θέμα τους τρόπους ανάπτυξης των πωλήσεων του κλάδου, αλλά και καλύτερης κάλυψης των καταναλωτικών αναγκών, ενώ παρουσιάστηκαν και στοιχεία σχετικά με τη σημερινή εικόνα των μικρών καταστημάτων τροφίμων και συνολικά της αγοράς του convenience.