Μία ακόμη θετική χρονιά για την Άμβυξ, με σημαντική αύξηση των οικονομικών μεγεθών και βελτίωση του ισολογισμού της.

Ο καθαρός τζίρος αυξήθηκε κατά +4,7%, τα μικτά κέρδη κατά +1,5% και η κερδοφορία προ-φόρων κατά +7,6%, με σημαντικά ταμιακά διαθέσιμα, καθιστώντας την ως την πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία των 106 ετών λειτουργίας της εταιρείας, όπως επισημαίναται.

Ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου συνεχίστηκε και το 2023, με το Chateau Minuty, μία ακόμη premium ετικέτα του Οίκου Moët Hennessy, με τον οποίο διατηρεί συνεργασία για 106 και πλέον χρόνια, με την προσθήκη του Fever-Tree, brand στην κατηγορία των premium mixers, με το brand 400 Conejos του Οίκου Proximo, 100% χειροποίητο mezcal του Μεξικού και το schnapps φρούτων, Archers, του Οίκου DeKuyper.