H Abbott Mead Vickers BBDO τοποθέτησε τον Sam Hawkey, Chief Executive της Saatchi & Saatchi London, στον ρόλο του CEO. Μέσα από τον νέο του ρόλο, ο Hawkey θα ηγείται του agency, δημιουργώντας δουλειές για πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Essity, Ford και Mars. Θα έχει την πλήρη ευθύνη για όλα τα τμήματα στο agency της Omnicom και θα αναφέρεται στον Jim Moser, Chairman της BBDO στην Ευρώπη.

Ο Alex Grieve, Chief Creative Officer της AMV BBDO, ο Chief Strategy Officer, Tom White, και ο Chief Customer Officer, David Edwards, θα αναφέρονται στον Hawkey και θα συνεργάζονται μαζί του για να ανανεώσουν το agency.

Μόλις 34 ετών αυτήν τη στιγμή, ο Hawkey εντάχθηκε στην ομάδα της Saatchi & Saatchi πριν 8 χρόνια ως Account Manager. Αφού συνεργάστηκε με πελάτες όπως EE, Guinness και Visa, προήχθη σε Managing Director το 2017, Chief Operating Officer το 2018 και Chief Executive τον περασμένο χρόνο.

Ο Andrew Robertson, Global Chief Executive της BBDO Worldwide, ανέφερε: «Ο Sam έχει μια μεταδοτική ενέργεια και πάθος για δημιουργικότητα, μια φρέσκια προοπτική για το μέλλον της εταιρείας και μια αποδεδειγμένη ικανότητα στο να ηγείται. Κάνει καλές ερωτήσεις και ξέρει να ακούει».

(Πηγή: Campaign)