Στο πλαίσιο της νέας επικοινωνίας και του μηνύματος «Άσε την Ψυχή σου να Ξεχειλίσει», η Άμστελ τοποθετείται στο σήμερα και παρουσιάζει την ανανεωμένη και ενιαία εμφάνιση στις συσκευασίες όλων των προϊόντων της. Στόχος του brand είναι να ενισχύσει τον νεανικό χαρακτήρα του με ένα πιο μινιμαλιστικό design.

«Η νέα τολμηρή ταυτότητα, πολύτιμο στοιχείο του DNA της μάρκας, πετυχαίνει να αποτυπώσει με σύγχρονο ύφος τις αξίες της Άμστελ και λανσάρεται σε όλη την οικογένεια: από την αυθεντική lager, και την Άμστελ Dark, μέχρι τις Low και No Alcohol επιλογές, την Άμστελ Free 0.0% και Free Lemon 0.0%, αλλά και την Άμστελ Radler Lemon 2%», αναφέρει ανακοίνωση του brand.