Η AMG Media, για ακόμη μία φορά, επιλέχθηκε από το World of Warships για την ενίσχυση της προώθησης του παιχνιδιού στην ελληνική αγορά, κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, συνεχίζοντας την πολυετή συνεργασία τους, με διαφημιστικές καμπάνιες και δράσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η στρατηγική της καμπάνιας επικεντρώθηκε στον εντοπισμό ενός κεντρικού σημεί-ου με μεγάλη απήχηση στο κοινό, που, ταυτόχρονα, να συνδέεται με το ναυτικό περιβάλλον του παιχνιδιού. Η επιλογή για αυτό το κομβικό σημείο είναι το πλοίο Άνεμος της Aegean Sea Line, που εκτελεί το δρομολόγιο Σέριφος – Σίφνος – Μήλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν.

Στο πλοίο εγκαταστάθηκαν δύο μεγάλα Gaming Stations, προσφέροντας σε μικρούς και μεγάλους τη δυνατότητα να παίξουν το World of Warships, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η καμπάνια έχει σημειώσει τεράστια ανταπόκριση, όπως επισημαίνεται, με τα Gaming Stations να είναι συνεχώς γεμάτα, και το παιχνίδι να κερδίζει καθημερινά νέους χρήστες, αναδεικνύοντας την αποτελεσματι-κότητα της στρατηγικής της AMG Media.