Διακόπτει τη συνεργασία 60 ετών με την Ogilvy

Την απόφασή της να επεκτείνει τη συνεργασία της με την Dentsu ανακοίνωσε η American Express, από την αγορά των ΗΠΑ, αναθέτοντας το δημιουργικό της, για όλες τις διεθνείς αγορές, στο agency Dentsumcgarrybowen. Η απόφαση αυτή αποτελεί και το τέλος της συνεργασία της, διάρκειας σχεδόν 60 ετών, με την Ogilvy. H American Express είχε ξεκινήσει τη διαδικασία ενοποίησης με την Dentsumcgarrybowen από το 2017, όταν της είχε αναθέσει τους λογαριασμούς του global brand και US creative χωρίς επίσημο review.

Ωστόσο, επειδή το agency δεν είχε ακόμα παρουσία σε ορισμένες αγορές, η Ogilvy είχε διατηρήσει κάποια creative καθήκοντα διεθνώς. Τώρα, η εταιρεία αναθέτει, επίσης χωρίς review, στον νέο συνεργάτη της πέντε διεθνείς αγορές, με τη μεταφορά να εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Σημειώνεται ότι η American Express, σύμφωνα με την εταιρεία-σύμβουλο pitch R3, δαπανά περίπου 400 εκατ. δολάρια ετησίως στα media διεθνώς και 300 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ.

(Πηγή: Campaign UK)