Για την βελτίωση της εικόνας της μετά τις πρόσφατες κριτικές

(ΜΠΕΡΚΣΑΪΡ) Η ανάδοχος καλείται να δημιουργήσει μια καμπάνια με επίκεντρο την τηλεόραση, η οποία θα «τρέξει» στην Ευρώπη. Στόχος της είναι η αντιστροφή της αρνητικής δημόσιας εικόνας της Amazon, μετά από κριτικές γύρω από την καταβολή φόρων και τις εργασιακές συνθήκες στις αποθήκες της. Συγκεκριμένα, κατηγορήθηκε πρόσφατα ότι καταβάλλει λιγότερους φόρους από αυτούς που της αντιστοιχούν, ενώ δημοσιογράφος του BBC προσελήφθη ως εργάτης στις αποθήκες της και κινηματογράφησε τις επικρατούσες εργασιακές συνθήκες, με τους ειδικούς να τις χαρακτηρίζουν «ικανές να προκαλέσουν ψυχικές και σωματικές διαταραχές». Η Amazon χρησιμοποιούσε μέχρι τώρα στο Ηνωμένο Βασίλειο διαφημίσεις δημιουργημένες στις ΗΠΑ. Τα παγκόσμια media χειρίζεται από πέρυσι η Initiative του ομίλου Interpublic και το δημιουργικό στις ΗΠΑ η Wongdoody.