Η Amazon βρίσκεται στην κορυφή της λίστας Kantar BrandZ με τα 100 πιο πολύτιμα brands παγκοσμίως για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η επιτυχία του e-commerce γίγαντα έρχεται εν μέσω ενός έτους ανάπτυξης ρεκόρ για τα brands της λίστας. Συνολικά, τα κορυφαία 100 brands αναπτύχθηκαν 4,5 φορές παραπάνω από έναν τυπικό χρόνο και η συνολική αξία τους άγγιξε τα 7 τρισ. δολάρια, περισσότερο από το ΑΕΠ της Γαλλίας και της Γερμανίας μαζί. Α

υτή η ανάπτυξη ενισχύθηκε εν μέρει από την αυξημένη αισιοδοξία για ένα πιθανό τέλος της πανδημίας, αλλά και από από τα βήματα τα οποία έχει κάνει η αμερικανική κυβέρνηση για την οικονομική ανάπτυξη στη μετά lockdown εποχή.

Όσο αφορά την κατάταξη, η Amazon έχει brand value 683,9 δισ. δολαρίων, αύξηση 64% σε σχέση με το 2020. Η Apple ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 611 δισ. δολάρια (αύξηση 74%) και η Google στην τρίτη θέση με 458 δισ. (αύξηση 42%). Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Microsoft και ακολουθούν οι Tencent, Facebook, Alibaba, Visa, McDonald’s και Mastercard.

(Πηγή: Μarketingweek.com)