Η Amazon λανσάρει νέο διαφημιστικό πρόγραμμα, το οποίο ενθαρρύνει τα brands να πραγματοποιούν πωλήσεις στο online κατάστημά της, αντί σε οποιοδήποτε άλλο. Μέσω του προγράμματος «Brand Referral Bonus», τα brands, τα οποία «τρέχουν» διαφημιστικές καμπάνιες σε πλατφόρμες εκτός Amazon, θα λαμβάνουν μπόνους προκειμένου να οδηγήσουν τους καταναλωτές στο website του. Το κίνητρο αυτό θα μπορούσε να έχει έναν ευρύτερο αντίκτυπο στον κλάδο του online shopper marketing, σύμφωνα με ειδικούς του διαφημιστικού κλάδου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το πρόγραμμα θα λειτουργεί ως εξής: Εάν ένα brand, το οποίο αναπτύσσει digital ad καμπάνιες για προϊόντα του εκτός Amazon, σε μηχανές αναζήτησης, websites και social media, στείλει το traffic του με links στο website της e-commerce εταιρείας, οδηγώντας σε πώληση εντός 14 ημερών, ο πωλητής θα λάβει μπόνους 10% επί της τιμής των προϊόντων.

«Με περισσότερους από 300 εκατ. πελάτες παγκοσμίως, η Amazon αποτελεί ένα από τα “καλύτερα” μέρη για το λανσάρισμα προϊόντων. Λανσάρουμε το “Brand Referral Bonus” για να βοηθήσουμε τα brands να πάνε το marketing spend ένα βήμα παραπέρα», δήλωσε ο Mike Miller, Worldwide Director του Brand Program & Selling Partner Development της Amazon.

(Πηγή: AdAge)