Προκειμένου να βρεθεί μπροστά από τους ανταγωνιστές της, Walmart και Target, η εταιρεία χρησιμοποιεί τη σαρωτική επικοινωνία του Amazon Prime Day για να πείσει τους πελάτες της να μοιραστούν τη δραστηριότητά τους στο διαδίκτυο, έναντι 10 δολαρίων. Όσοι συμφωνούν μπορούν να εγκαταστήσουν το extension Amazon Assistant στον browser.

Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τα data με στόχο να ενισχύσει το εργαλείο σύγκρισης του Amazon Assistant, όμως, με «ψιλά γράμματα» αναφέρει ότι οι πληροφορίες θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν συνολικά το «marketing, προϊόντων και υπηρεσιών, ανεξάρτητα από το shopping assistant».

Εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε σχετικά: «Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι θεμελιώδης και παίρνουμε την ιδιωτικότητά τους πολύ σοβαρά», προσθέτοντας ότι η συλλογή δεδομένων αφορά sites «που μπορεί να διαθέτουν ανάλογα προϊόντα ή προτάσεις υπηρεσιών». Η κίνηση αυτή συμπίπτει με τη διεξαγωγή του Amazon Prime Day εν μέσω κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον διαδικτυακό κολοσσό, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τις συνθήκες εργασίας, ενώ, «σκιές» έρχονται και από τις ρυθμιστικές αρχές, καθώς η ΕΕ έχει δρομολογήσει έρευνα για παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού.
(Πηγή: TheDrum)