Για την προώθηση της Ευρώπης ως τουριστικού προορισμού
(ΜΑΔΡΙΤΗ) Η συμφωνία εμπίπτει στη στρατηγική «Destination Europe 2020» για την ενδυνάμωση της εικόνας της Ευρώπης στις υπερπόντιες αγορές, μέσω προωθητικών ενεργειών και της εφαρμογής των νέων τεχνολογιών. Ο Juan Jesus Garcia, Ανώτερος Σύμβουλος Βιομηχανικών Υποθέσεων της Amadeus, σχολίασε: «Υιοθετούμε πλήρως τους στόχους που έθεσαν η ΕΕΤ και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της στρατηγικής Destination Europe 2020. Η συνεργασία αυτή αποτελεί παράδειγμα άξιο αναφοράς για τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού. Η Amadeus βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να συμβάλει στη συνεργασία αυτή με τρία βασικά στοιχεία: με την τεχνολογία μας, με την παγκόσμια παρουσία μας και με τη γνώση μας για τον κλάδο, που μας βοηθά να διαμορφώσουμε το μέλλον του ταξιδιού στην Ευρώπη».