Η Almi Foods, αμιγώς ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων, συνεχίζει την επέκτασή της στο εξωτερικό με κεντρικό προσανατολισμό την ενδυνάμωσή της στις αγορές της Ασίας.

Η εταιρεία, με βάση παραγωγής την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, ολοκλήρωσε τη συμφωνία της με ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου για την επέκταση της στην Ιαπωνία με έμφαση στην επιτραπέζια ελιά. Παράλληλα, ενισχύει την παρουσία της στην Νότια Κορέα, στην οποία εισήλθε το 2015 και σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 90%, το τελευταίο έτος, όπως αναφέρει η εταιρεία. Στοχεύοντας στη δημιουργία ενός νέου κύκλου δυναμικής ανάπτυξης, η Almi Foods επενδύει στη δημιουργία νέων συνταγών, οι οποίες θα προστεθούν στο portfolio της.

Το επόμενο, άμεσο διάστημα, θα λανσάρει δύο νέες κατηγορίες προϊόντων, αυτή των snack products, στοχεύοντας κυρίως σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς και μιας plant-based σειράς antipasti, απευθυνόμενη στο vegan κοινό.