Μια νέα παγκόσμια brand πλατφόρμα λάνσαρε η Allianz, με στόχο να δώσει έναν νέο ορισμό για την ασφάλιση, από την προετοιμασία για το χειρότερο στην προετοιμασία για το καλύτερο. Με την υπογραφή της Wieden+Kennedy Amsterdam, το Prepared for Life «τρέχει» με μια ταινία 90’’ με τίτλο «The Fountain of Life», που εστιάζει σε διάφορες δραστηριότητες στο νερό.

Για κάθε μία από τις 70 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η ασφαλιστική, ένας διαφορετικός εργαζόμενός της έχει αναλάβει το voice over. Τρία ακόμη σποτ των 60’’ θα παρουσιαστούν μέσα στον μήνα, με πρωταγωνιστές επαγγελματίες της κολύμβησης, της θαλάσσιας βιολογίας και του τατουάζ, οι οποίοι μοιράζονται τις εμπειρίες τους για τον ωκεανό και το κολύμπι.

Η καμπάνια πλαισιώνεται από υλικά σε online, print, digital και ΟΟΗ. «Πιστεύουμε ότι τα γερά θεμέλια επιτρέπουν στους πελάτες μας να απολαύσουν τη ζωή στο μέγιστο», δήλωσε ο Head of Global Brand and Marketing, Christian Deuringer. «Μέσα από αυτήν τη νέα πλατφόρμα δίνουμε ζωή στην υπόσχεσή μας ως brand να δημιουργούμε εμπιστοσύνη στους ανθρώπους για το αύριο, κάτι που αντικατοπτρίζει τη δουλειά που κάνουμε όχι μόνο ως brand, αλλά ως παγκόσμιος οργανισμός που προσφέρει ασφάλιση και διαχείριση κεφαλαίων σε εκατομμύρια ανθρώπους».

(Πηγή: Marketingweek.com)