Αυτό το καλοκαίρι αναμένεται διαφορετικό από το προηγούμενο και η Airbnb εμπλουτίζει την πλατφόρμα της με περισσότερα χαρακτηριστικά, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιώτες και hosts μετά από τα πολύμηνα lockdowns. Η εταιρεία αναφέρει ήδη 60% αύξηση στις αναζητήσεις για ταξίδια το καλοκαίρι, οι οποίες έγιναν το διάστημα μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου, από Αμερικανούς ηλικίας 60 ετών και άνω, οι οποίοι ήταν και η ομάδα που εμβολιάστηκε πρώτη.

Η Airbnb, παρατηρώντας αυξημένο ενδιαφέρον στις κρατήσεις, οι οποίες αφορούν μακροπρόθεσμη παραμονή, δημιουργεί πιο ευέλικτους τρόπους αναζήτησης, όπως η λειτουργία «I’m flexible» με ευέλικτους προορισμούς, οι οποίοι είναι οργανωμένοι ανά κατηγορία. Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά θα λειτουργούν από τις 30 Ιουνίου, σύμφωνα με τον CEO και Co-founder, Brian Chesky. Επιπρόσθετα, αργότερα μέσα στον χρόνο, θα διευκολύνει το hosting με νέους τρόπους οργάνωσης των φωτογραφιών και των τοποθεσιών.

Οι υπάρχοντες hosts θα αναβαθμιστούν με νέα εργαλεία και οι Superhosts θα έχουν πρόσβαση σε περαιτέρω υποστήριξη από agents οι οποίοι θα μιλάνε 42 διαφορετικές γλώσσες, από τις 11 τις οποίες μιλούν αυτή τη στιγμή. Για την επικοινωνία των νέων εργαλείων της, η Airbnb σχεδιάζει νέα ευρύτερη marketing επικοινωνία τον επόμενο μήνα, τόσο στα δικά της κανάλια, όσο και σε paid κανάλια, σύμφωνα με τον Hiroki Asai, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Head of Marketing της Airbnb, τον περασμένο χρόνο.

(Πηγή: AdAge)