Πώς διαμορφώνονται οι συσχετισμοί για τη συμμετοχή στο spec ομίλου ΟΤΕ

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό ποιες εταιρείες αποδέχθηκαν την πρόσκληση και θα συμμετάσχουν στη διαδικασία, ωστόσο η καταγραφή της αγοράς, μας επιτρέπει να σχηματίσουμε μια πρώτη εικόνα, εξετάζοντας την 1η 10αδα της κατάταξης διαφημιστικών εταιρειών. Την πρώτη δεκάδα της κατάταξης διαφημιστικών εταρειών απαρτίζουν οι εταιρείες Bold Ogilvy, Spot JWT Athens, McCann Athens, DDB, MMS, The Newtons Laboratory, BBDO, Cream, Solid, Lowe Athens. Στο πλαίσιο αυτό, ανασταλτικός παράγοντας για τη συμμετοχή κάποιων εταιρειών, θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι χειρίζονται επί του παρόντος άλλους λογαριασμούς από το χώρο των τηλεπικοινωνιών, αλλά και σχετικών αλυσίδων retail.

Στην κατηγορία αυτή, εμπίπτουν όπως είναι γνωστό οι εταιρείες Spot JWT Athens που χειρίζεται την Vodafone, η The Newtons Laboratory που χειρίζεται Wind και Public, καθώς και η Lowe Athens στο roster της οποίας ανήκει ο λογαριασμός Nova-Forthnet. Από κει και πέρα, γνωστό είναι επίσης ότι ο λογαριασμός της Q μετακινήθηκε πρόσφατα από την McCann Athens στην Black Cherry, ενώ την Cyta εμφανίζεται να χειρίζεται μέχρι πρόσφατα η DDB. Σίγουρη συμμετοχή στο spec του ΟΤΕ θα πρέπει να θεωρείται αυτή της Bold Ogilvy η οποία ως γνωστόν χειρίζεται επί του παρόντος τον λογαριασμό.

Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, τις συμμετοχές στο spec του Ομίλου ΟΤΕ μπορεί να επηρεάζει και το έτερο μεγάλο spec που «τρέχει» πρόσφατα, αυτό του ΟΠΑΠ, καθώς η ταυτόχρονη προετοιμασία διεκδίκησης δύο τόσο μεγάλων λογαριασμών είναι υπερβολικά απαιτητική σε πόρους και ανθρώπινο δυναμικό, με κάποιες εταιρείες να επιλέγουν ενδεχομένως σε ποιο από τα δύο specs θα συμμετάσχουν, έχοντας κληθεί και στα δύο. Όπως είναι γνωστό, στο spec του ΟΠΑΠ έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι Bold Ogilvy, McCann Athens, DDB, MMS, The Newtons Laboratory, BBDO, Cream.