Κατέγραψε ανάπτυξη εσόδων και ad sales

Έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις κατέγραψε το Twitter το τέταρτο τρίμηνο του 2020, αξιοποιώντας την ευνοϊκή για την ψηφιακή διαφήμιση εορταστική περίοδο, αν και το κοινωνικό δίκτυο πρόσθεσε λιγότερους νέους χρήστες από όσους προβλεπόταν και προειδοποίησε ότι τα κέρδη του το 2021 θα επιβραδυνθούν σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 28% σε 1,29 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με την πρόβλεψη των 1,19 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg. Το Twitter αποδίδει την αύξηση των ad sales στη «μεγάλη διαφημιστική ζήτηση στις ΗΠΑ».

Συνολικά, για το 2020, η εταιρεία κατέγραψε 40 εκατ. νέους καθημερινούς χρήστες, αποδίδοντας το νούμερο αυτό τόσο σε «βελτιώσεις προϊόντων» όσο και σε σειρά σημαντικών γεγονότων που προσέλκυσαν το κοινό, συμπεριλαμβανομένων των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ και της συζήτησης γύρω από την παγκόσμια πανδημία Covid-19. Η εταιρεία δήλωσε επιπλέον ότι δεν αναμένει σημαντική επίπτωση στις διαφημιστικές της δραστηριότητες από την Apple και τις επικείμενες αλλαγές στο λογισμικό iOS 14. Σε αντίθεση με το Facebook, το Twitter είναι λιγότερο εξαρτημένο από τα targeted ads και βασίζεται περισσότερο στο brand advertising.

(Πηγή: AdAge)