Στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα, όπως προκύπτει από την ετήσια πανελλήνια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) για το 2021-2022, σε δείγμα 2.000 Ελλήνων καταναλωτών.

Ένας στους 2 καταναλωτές θεωρούν ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρέχουν καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής, έναντι 38% το προηγούμενο έτος. Επίσης, 65% θεωρούν τα PL προϊόντα φθηνότερα από τα επώνυμα, 49% ότι είναι πιο «ελληνικά», ενώ 39% δηλώνουν ότι αγοράζουν με βάση τη χρηματική δαπάνη και 29% με βάση τα ποιοτικά κριτήρια.

Εξάλλου, σύμφωνα με στοιχεία της IRI στη Γενική Συνέλευση του ECR Hellas, στις 23/3/2022, τις πρώτες 9 εβδομάδες του 2022, τα PL προϊόντα αύξησαν τις πωλήσεις κατά 9,7%. Οι κύριες κατηγορίες με αύξηση πωλήσεων PL είναι ζυμαρικά, απορρυπαντικά, καφές, σοκολατοειδή και κάποια κατεψυγμένα είδη.