Στο νοσηλευτικό προσωπικό, στο νέο της σποτ από την Ogilvy.

H προτροπή της Aegean για μια αληθινή, ειλικρινή επικοινωνία απέναντι στον κόσμο, αποτέλεσε την αφορμή για μία πασχαλινή επικοινωνία διαφορετική από κάθε προηγούμενη. Με τη φωνή του Προέδρου της Ευτύχιου Βασιλάκη, η Aegean κάλεσε το κοινό να συμμετάσχει στο δικό της «μικρό, ελάχιστο ευχαριστώ», προσφέροντας μίλια προς το νοσηλευτικό προσωπικό των 17 νοσοκομείων αναφοράς της χώρας μας.

Η Ogilvy επιμελήθηκε το υλικό της ταινίας, αξιοποιώντας εικόνες από πραγματικές πτήσεις cargo της Aegean για τη μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού από Κίνα και Ινδία. Η επικοινωνία προβλήθηκε κατά τις ημέρες του Πάσχα και το κοινό ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της καμπάνιας, έχει ήδη δωρίσει περισσότερα από 86 εκατομμύρια μίλια, τα οποία η Aegean τριπλασιάζει για να προσφέρει στο προσωπικό των νοσοκομείων από 2 εισιτήρια εσωτερικού. Η παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ πραγματοποιήθηκε από τη Foss Productions, τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας που οι μέρες απαιτούν.