H προτροπή της Aegean για μια αληθινή, ειλικρινή επικοινωνία απέναντι στον κόσμο, αποτέλεσε την αφορμή για μία πασχαλινή επικοινωνία διαφορετική από κάθε προηγούμενη.

Στο νοσηλευτικό προσωπικό, στο νέο της σποτ από την Ogilvy.

H προτροπή της Aegean για μια αληθινή, ειλικρινή επικοινωνία απέναντι στον κόσμο, αποτέλεσε την αφορμή για μία πασχαλινή επικοινωνία διαφορετική από κάθε προηγούμενη. Με τη φωνή του Προέδρου της Ευτύχιου Βασιλάκη, η Aegean κάλεσε το κοινό να συμμετάσχει στο δικό της «μικρό, ελάχιστο ευχαριστώ», προσφέροντας μίλια προς το νοσηλευτικό προσωπικό των 17 νοσοκομείων αναφοράς της χώρας μας.

Η Ogilvy επιμελήθηκε το υλικό της ταινίας, αξιοποιώντας εικόνες από πραγματικές πτήσεις cargo της Aegean για τη μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού από Κίνα και Ινδία. Η επικοινωνία προβλήθηκε κατά τις ημέρες του Πάσχα και το κοινό ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της καμπάνιας, έχει ήδη δωρίσει περισσότερα από 86 εκατομμύρια μίλια, τα οποία η Aegean τριπλασιάζει για να προσφέρει στο προσωπικό των νοσοκομείων από 2 εισιτήρια εσωτερικού. Η παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ πραγματοποιήθηκε από τη Foss Productions, τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας που οι μέρες απαιτούν.