Η Adobe ανέπτυξε ένα νέο customer journey εργαλείο, σχεδιασμένο να δίνει τη δυνατότητα στους marketers να προσωποποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα μηνύματά τους για κάθε μοναδικό καταναλωτικό αγοραστικό ταξίδι.

Μέσω του Adobe Journey Optimizer, τα brands μπορούν να συγκεντρώσουν διαφορετικά είδη customer data σε ένα μέρος και να τα αξιοποιήσουν για προσωποποιημένες στρατηγικές marketing σε κάθε βήμα του αγοραστικού ταξιδιού. Το νέο αυτό εργαλείο έχει δημιουργηθεί στην Experience Platform της Adobe και έχει ενσωματωθεί στην ευρύτερη machine learning πλατφόρμα της εταιρείας, Adobe Sensei.

Έχει σχεδιαστεί για να συνδυάσει πολλές από τις λειτουργίες της ήδη υπάρχουσας marketing πλατφόρμας της Adobe σε ένα πιο εύκολο στη χρήση software, σύμφωνα με τον Kevin Lindsay, Adobe Director of Product Marketing for Customer Journey Applications. (Πηγή: Adweek)