Εγκαινιάζεται με την έρευνα «Christmas Unknown: Unboxing Insights»

Η Admine παρουσιάζει το νέο της unit ανάλυσης συμπεριφοράς καταναλωτή, με την ονομασία «Admine Insights Lab». Το νέο unit ξεκινά τη λειτουργία του, παρουσιάζοντας την πρώτη καταναλωτική έρευνα «Christmas Unknown: Unboxing Insights», η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Graduate School του Deree – The American College of Greece και το ACT – Αmerican College of Thessaloniki, a division of Anatolia College Greece, για τα Χριστούγεννα 2020 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η πρωτογενής ποσοτική έρευνα διεξήχθη κατά τη διάρκεια του 2ου πανελλαδικού lockdown (21-23 Νοεμβρίου) σε δείγμα 575 καταναλωτών και αποκαλύπτει στοιχεία που σκιαγραφούν την κίνηση της αγοράς αυτές τις γιορτές. Ενδεικτικά, η αγοραστική δύναμη του κόσμου προβλέπεται μειωμένη, με το 57% των καταναλωτών να δηλώνει πως θα διαθέσει μικρότερο budget για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές του συγκριτικά με πέρυσι. Παράλληλα, οι καταναλωτές εκφράζουν ανησυχία για το άνοιγμα των καταστημάτων, αν και υπάρχει επιθυμία να τα επισκεφθούν, ενώ οι διαδικτυακές αγορές έχουν αυξηθεί κατά 72% σε σύγκριση με το πρώτο lockdown.

O Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της Admine, τονίζει: «Οι πρωτόγνωρες συγκυρίες χρήζουν πρωτόγνωρων συνεργασιών και μεγάλων πρωτοβουλιών. Η σύμπραξη με δύο κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και η πρώτη μας έρευνα για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την Admine. Τη στιγμή που ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στην Χριστουγεννιάτικη αγορά, απαντάμε με insights και όχι με υποθέσεις».