Από τα πρώτα brands με παρουσία στο «Video-Only» μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Το Star σε συνεργασία με την adjust. εμπλούτισε φέτος την εκπομπή MasterChef με ένα νέο μέσο επικοινωνίας, το TikTok. Το TikTok είναι ένα ευρέως διαδεδομένο στο εξωτερικό, «Video-Only» μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα οικείο στα μικρότερα ηλικιακά κοινά. Η επιλογή της adjust. δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού η πλατφόρμα διαγράφει ανοδική πορεία σε όλο τον κόσμο, αλλά και στην Ελλάδα.

Το MasterChef Greece είναι από τα πρώτα brands που εγκαινίασαν την επίσημη παρουσία τους στο TikTok στην Ελλάδα, ανεβάζοντας περιεχόμενο που ακολουθεί τη φιλοσοφία του ίδιου του μέσου. Το πρωτότυπο αυτό περιεχόμενο έχει δημιουργήσει μία αξιοσημείωτη διάδραση με τους χρήστες, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός του MasterChef Greece να έχει κερδίσει ήδη χιλιάδες fans μέσα σε λίγες ημέρες.