Αυτά τα learnings, ή tricks & treats, μοιράστηκε η Χριστιάνα Θωμαΐδη, Business Unit Director της adjust. στο φετινό Social Media Conference και δήλωσε σχετικά: «Κατακτήσαμε τη σύσταση του influencer mix δημιουργώντας το δικό μας εργαλείο, Sirens., που εξορθολογεί την εκάστοτε επιλογή με σκοπό αυτή να είναι η βέλτιστη λύση.

Ωστόσο από την αρχή μέχρι και τον απολογισμό μιας ενέργειας, η συνεχής ανάδραση μεταξύ agency, brand team και influencer είναι ο καταλυτικός παράγοντας για την επιτυχία. Με την επικοινωνία, δύναται να αποφευχθούν όποια “tricks” βρούμε καθ’ οδόν, ενώ με την εμπιστοσύνη και τα calculated risks – δημιουργικά και όχι μόνο – η εκάστοτε συνέργεια θα αποφέρει γόνιμους καρπούς τόσο για το brand όσο και για το κοινό!».