Μια νέα πρωτοβουλία, στο πλαίσιο των δράσεών της για τη βιωσιμότητα αναλαμβάνει φέτος η Adidas, η οποία έχει ήδη δημιουργήσει συλλογές όπως τις Primegreen και Primeblue, ενώ έχει ως στόχο να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα κατά μέσο όρο ανά προϊόν, κατά 15% έως το 2025 και να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050.

Στο πλαίσιο του «End Plastic Waste», η Adidas δημιούργησε, στην Ελλάδα, με τους συνεργάτες της Τόνια Σωτηροπούλου, Πάνο Βλάχο, Νικόλα Πλυτά, Κλέλια Ανδριολάτου, Λίλα Μπακλέση, Γιώργο Λέντζα, Κώστα Σπαθή, Xenia Ghali, Λυδία Παπαϊωάννου, Σπύρο Γιαννιώτη και τους Adidas Runners Athens, ένα ντοκιμαντέρ το οποίο εστιάζει περισσότερο στην ανάγκη του ανθρώπου να συνεργαστεί για να συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος.

H πρώτη προβολή του ντοκιμαντέρ πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαΐου, σε event στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, όπου οι προσκεκλημένοι παρακολούθησαν, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, την αρχή του ταξιδιού της Adidas προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Παράλληλα, η Adidas προχωρά σε περαιτέρω δράσεις, όπως το «Typhoon» Program με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, μέσα από το οποίο η Adidas ταξιδεύει με το νορβηγικής κατασκευής πλοίο 72 μέτρων ιδιοκτησίας του Ιδρύματος και, μαζί με το εξειδικευμένο προσωπικό, πραγματοποιεί μεγάλης κλίμακας παράκτιους καθαρισμούς στην Ελλάδα.

Επίσης, διεξάγει και το «Run For The Oceans», το οποίο θα διεξαχθεί από τις 23 Μαΐου έως τις 8 Ιουνίου. Σημειώνεται ότι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του Adidas Sustainability Project, το οποίο, μέσα από μία σειρά δράσεων παραγωγής περιερχομένου και events, έχει στόχο την ανάδειξη της στρατηγικής της Adidas για έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, έχει αναλάβει η The Magic Bus.