Tα brands παίρνουν θέση υπέρ του κινήματος Black lives matter.

Αλληλεγγύη προς τις αντιρατσιστικές διαδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε ολόκληρο τον κόσμο δείχνουν τα brands, μετά τη δολοφονία του George Floyd από την αμερικανική αστυνομία. Η Nike δημιούργησε ένα ασπρόμαυρο spot 60’’ με τον απρόσμενο τίτλο «For once, Don’t Do It», ζητώντας από τους πολίτες «να μην υποκρίνονται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική» και να αποφασίσουν να «γίνουν μέρος της αλλαγής».

Με την υπογραφή της Wieden + Kennedy Portland, η διαφήμιση έχει ήδη πάνω από 425.000 views στην επίσημη σελίδα της Nike στο YouTube, καθώς και πάνω από 200.000 likes και 90.000 retweets στο Twitter. Ένα από αυτά τα retweets ήταν από την Adidas, με το μήνυμα «Μαζί προχωράμε μπροστά».

Από την πλευρά του, το Netflix πόσταρε στο Twitter: «Η σιωπή είναι συνενοχή. Black lives matter». Η Amazon εξέδωσε ανακοίνωση εγκαλώντας την «άνιση και βίαιη μεταχείριση των Μαύρων πολιτών», ενώ στις ΗΠΑ, Google και YouTube αφιέρωσαν τις αρχικές τους σελίδες στην «φυλετική ισότητα σε αλληλεγγύη με τη Μαύρη κοινότητα», με τον CEO της Google Sundar Pichai να δηλώνει: «Προς όσους νιώθουν θυμό, θλίψη και φόβο, δεν είστε μόνοι».
(Πηγή: Marketingweek.com)