Στοχεύει σε διπλασιασμό του e-commerce business

Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο στρατηγικό πλάνο που στοχεύει στον διπλασιασμό του e-commerce μεγέθους της για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η Adidas επίσης πρόκειται να εστιάσει στα βιώσιμα προϊόντα και να επικεντρωθεί και στην γυναικεία αγορά. «Η “Own the Game” στρατηγική έχει σχεδιαστεί με σκοπό να αυξήσει τις πωλήσεις της εταιρείας, το κέρδος και το market share της, ενδυναμώνοντας παράλληλα την αξιοπιστία του brand», αναφέρει η εταιρεία.

Η Adidas σκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις από 8% με 10% ετησίως από το 2021 μέχρι το 2025, θα επενδύσει παραπάνω από 1 δισ. ευρώ στις ψηφιακές τις λειτουργίες έως το 2025 και στοχεύει να επεκτείνει το πρόγραμμα μελών της σε 500 εκατ. καταναλωτές. Οι πωλήσεις μέσω direct-to-consumer καναλιών υπολογίζεται ότι θα αποτελούν το 50% των συνολικών καθαρών πωλήσεων της Adidas μέχρι το 2025, ενώ οι καθαρές πωλήσεις από το e-commerce αναμένεται να διπλασιαστούν, από τα 4 δισ. ευρώ το 2021 σε 8-9 δισ. έως το 2025. Τέλος, μέχρι το 2025, 9 από τα 10 προϊόντα της Adidas θα είναι βιώσιμα, αξιοποιώντας βιοδιασπώμενα και ανακυκλώσιμα υλικά. Επίσης η εταιρεία μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα στοχεύει να εστιάσει περισσότερο και στη γυναικεία προϊοντική κατηγορία.

(Πηγή: Warc)