Με αφορμή τον 1ο πρώτο χρόνο από την ίδρυσή της, η βρετανική πρωτοβουλία Ad Net Zero διοργανώνει διήμερη παγκόσμια σύνοδο, η οποία θα περιλαμβάνει επίσης πιστοποίηση εκπαίδευσης και οδηγό καλών πρακτικών του industry.

Καθένα από αυτά έχουν σχεδιαστεί, προκειμένου να εφοδιάσουν τους επαγγελματίες της διαφήμισης με τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να βοηθήσουν το industry να στραφεί σε πιο βιώσιμους τρόπους λειτουργίας. Το Ad Net Zero ιδρύθηκε πέρυσι από τους φορείς Advertising Association (AA), IPA και ISBA, με στόχο να βοηθήσει τον διαφημιστικό κλάδο να ανταποκριθεί στην κλιματική κρίση, την οποία προκαλούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Τo Ad Net Zero global summit θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Νοεμβρίου στη Γλασκώβη, στο πλαίσιο του global event των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή COP26, όπου ηγέτες από όλον τον κόσμο θα συγκεντρωθούν για να συζητήσουν τα μέτρα που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της αλλαγής του κλίματος. (Πηγή: Campaign)