Η Action Global Communications διακρίθηκε στα φετινά Carob Awards, κατακτώντας συνολικά 10 βραβεία και την πρωτιά στην κατηγορία Digital με 3 Χρυσά.

Στην ενότητα Digital, ξεχώρισαν τέσσερις καμπάνιες της Action, με σημαντικό κοινωνικό αποτύπωμα: Η καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού «Look After Your Oranges» της ΚΕΑΝ, με 2 Χρυσά βραβεία, η καμπάνια ενημέρωσης για την κρυοσυντήρηση ωαρίων, Cryos International x Κάλια Ελευθερίου – Μια «Γόνιμη» Συμμαχία, της Cryos International, με 1 Χρυσό βραβείο, η καμπάνια «Day8. Look After Your Oranges» της ΚΕΑΝ, με 2 Αργυρά Βραβεία, και η καμπάνια «Let’s Get Real» της ΚΕΑΝ, με 1 Χάλκινο βραβείο.

Στην ενότητα PR, η Action απέσπασε διακρίσεις για την επικοινωνιακή στρατηγική της Μαρίνας Αγίας Νάπας, με Αργυρό Βραβείο, την καμπάνια λανσαρίσματος της Altia στην κυπριακή αγορά, με Χάλκινο Βραβείο, την καμπάνια ενημέρωσης για τη γονιμότητα, «Cryos International – Σπάζοντας τη Σιωπή γύρω από τη Γονιμότητα», με Χάλκινο Βραβείο, και τη διοργάνωση του experiential event «Ayia Napa Marina Christmas Village», με Αργυρό Βραβείο.

Ο Chris Christodoulou, Διευθύνων Σύμβουλος της Action Global Communications, δήλωσε: «Η βράβευσή μας στην κατηγορία Social Impact είναι ιδιαίτερα τιμητική, καθώς δεν αφορά μόνο τη δημιουργική αριστεία, αλλά αποτελεί απόδειξη της δύναμης της επικοινωνίας στο να ευαισθητοποιεί, να κινητοποιεί και να επιφέρει ουσιαστική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων».