Ο όμιλος επικοινωνίας Action Global Communications ανέδειξε διάφορες πτυχές του Influencer Marketing, μέσω του webinar που διοργάνωσε την Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου, με τίτλο «An Integrated Approach to Impactful Influencer Marketing». Παρέχοντας μια σφαιρική εικόνα του Influencer Marketing – το οποίο έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι κάθε επικοινωνιακής στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο – έδωσε στους συμμετέχοντες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για αποτελεσματικές εκστρατείες.
Με εξειδικευμένους ομιλητές, το σεμινάριο επικεντρώθηκε στις τάσεις του 2021, προσφέροντας παράλληλα λύσεις, μέσω προηγμένων εργαλείων που καθιστούν δυνατή τη data-driven στρατηγική, σε μια σειρά από προκλήσεις που συναντούν σήμερα οι marketeers. Ο Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications Κύπρου, Ελλάδος και Action Digital, Δημήτρης Ιωαννίδης αναφέρθηκε στη μετατόπιση της προσοχής του κοινού στις digital συσκευές δίνοντας ώθηση στο Influencer Marketing. Ο Antoine Laurent, Head Data & Technology του Ykone Agency ανέλυσε τη σημαντικότητα της data-driven στρατηγικής, η οποία θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι οποιασδήποτε εκστρατείας.