Η ACS ήταν, και φέτος, χρυσός χορηγός στο e-Commerce Conference. Η εταιρεία, με συναίσθηση του ρόλου της ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, στηρίζει με τη χορηγία της, αλλά και με τη συμμετοχή της τον θεσμό, για όγδοη συνεχή φορά, έχοντας τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε επιχειρήσεις με σημαντική παρουσία στον κλάδο και να ενημερωθεί για τα θέματα που τις απασχολούν.

Η Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, κατά τον χαιρετισμό της, αφού αναφέρθηκε στη δύσκολη κατάσταση που καλείται να διαχειριστεί και φέτος το ελληνικό επιχειρείν, επισήμανε ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει συνολικά ο κλάδος των ταχυμεταφορών οδηγούν σε μία νέα εποχή επενδύσεων, αλλά και στην παροχή νέων λύσεων για τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναφερόμενη στην ACS, σημείωσε ότι το 2022 η εταιρεία σχεδιάζει τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεών της στην Αθήνα, όπου λειτουργεί ήδη ο νέος κόμβος διαλογής, παρέχοντας τη δυνατότητα διαλογής 50.000 αποστολών την ώρα. Επιπλέον, πρόσθεσε ότι η ACS αναζητά νέους τρόπους για να προσφέρει νέες εμπειρίες στους πελάτες της με τη χρήση της τεχνολογίας.