Για την ανανέωση της εταιρικής της ιστοσελίδας

Υιοθετώντας την πρακτική του responsive design, η εταιρεία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα πλοήγησης στην ιστοσελίδα μέσω υπολογιστή, tablet και κινητού τηλεφώνου. Κύριος στόχος της ΑΧΑ είναι η ενίσχυση της διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες, ελληνόφωνους ή αγγλόφωνους. Μέσω του νέου ιστότοπου, η ΑΧΑ μειώνει τον αριθμό των χρονοβόρων τηλεφωνικών κλήσεων μέσα από 4 διαδραστικές φόρμες επικοινωνίας με τον πελάτη, ενώ δίνει και τη δυνατότητα γρήγορου υπολογισμού ασφαλίστρων στους κλάδους αυτοκινήτου, υγείας, επιχείρησης και κατοικίας. Παράλληλα, το www.axa.gr προβάλει επιλεγμένους συνεργάτες του αποκλειστικού της δικτύου, παρέχοντας στον επισκέπτη στοιχεία επικοινωνίας, βιογραφικό τους σημείωμα και περιγράφοντας τις υπηρεσίες που παρέχουν.