Η χάλκινη διάκριση στην κατηγορία «Υπεύθυνο προϊόν» ήρθε ως επιβράβευση για τη στρατηγική δέσμευση «360ο προστασία πελατών» στους τομείς ασφάλισης αυτοκινήτου, υγείας και επιχείρησης. Ο Διευθυντής Marketing, Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ, Μπάμπης Αναστασιάδης, δήλωσε σχετικά: «Οι βραβεύσεις αυτές μας δίνουν ώθηση να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο και παράλληλα μας “προκαλούν” να επιταχύνουμε, να αυξήσουμε την επίδραση των ενεργειών μας και να εισαγάγουμε ακόμα πιο πολύ την καινοτομία σε ό,τι κάνουμε».