Παράλληλα, ξεκινά χορηγική συνεργασία με τη Liverpool
Η ΑΧΑ αποτελεί την 47η επωνυμία στον κόσμο και την 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 10η συνεχή χρονιά σύμφωνα με τη νέα κατάταξη Best Global Brands, με την αξία της επωνυμίας ΑΧΑ να ξεπερνά πλέον τα 11 δισ. δολάρια.

Παράλληλα, ο όμιλος ανακοίνωσε ότι ενδυναμώνει τη στρατηγική του σε θέματα χορηγιών και ενώνει τις δυνάμεις του με τη Liverpool FC. Η ΑΧΑ και η Liverpool θα δημιουργήσουν καινοτόμες εμπειρίες για πελάτες, εταιρικούς συνεργάτες και φιλάθλους, ενώ θα παράσχουν υποστήριξη σε τοπικές κοινωνίες. Σε συνεργασία με τους παίκτες, την ομάδα προπονητών και τους επαγγελματίες υγείας της Liverpool, η ΑΧΑ θα δημιουργήσει περιεχόμενο που θα προωθεί την υγιεινή ζωή.