H Accenture Song, η εταιρεία που δημιουργήθηκε νωρίτερα μέσα στη χρονιά από τη συγχώνευση των περισσότερων από τα δημιουργικά agencies του consultancy, όρισε τον Adam Kerj ως τον πρώτο της Chief Creative Officer για την Ευρώπη.

Παράλληλα, προήγαγε τους Jon Wilkins και Liz Wilson σε νεοφυείς ρόλους. Ο Kerj, ο οποίος προσχώρησε στην Accenture από το McCann World Group το 2018, ήταν υπεύθυνος για το creative κομμάτι στις Σκανδιναβικές χώρες. Στο εξής θα αναφέρεται στον Global Chief Creative Officer, Neil Heymann και θα αναλάβει την καθοδήγηση και την υποστήριξη των creative leaders ανά την Ευρώπη, μέσω μιας δημιουργικής προσέγγισης με οδηγό την τεχνολογία και τα insights.

Όπως σημείωσε ο Kerj, οι επιχειρήσεις χρειάζονται «ένα νέο είδος διαλόγου» και μαζί με αυτό «ένα νέο είδος δημιουργικότητας» που μπορεί να ενισχύσει την ανάπτυξη. Παράλληλα, δύο ακόμη στελέχη τοποθετούνται σε ηγετικές θέσεις: Οι Jon Wilkins και Liz Wilson της Karmarama, ενός από τα agencies που εντάχθηκαν πρόσφατα στην Accenture Song. Ο Wilkins τοποθετείται στη θέση του Global Chief Strategy Officer, ενώ η Wilson αναλαμβάνει Growth and Integration Lead για την Ευρώπη.

(Πηγή: AdWeek)