Ο Neil Heymann επιστρέφει στην Accenture Interactive ως ο πρώτος της Global Chief Creative Officer, μετά από ένα σύντομο «διάλειμμα» στο Publicis Groupe. Ο Heymann κατείχε τον ίδιο τίτλο για πάνω από μία δεκαετία στην Droga5, το creative agency που περιήλθε στην κατοχή της Accenture Interactive.

Η εξέλιξη σηματοδοτεί την «επανένωσή» του με τον David Droga, ο οποίος από τον Αύγουστο αποτελεί τον CEO και Creative Chairman της Accenture Interactive. Στον νέο του ρόλο, ο Heymann θα είναι υπεύθυνος για την ενοποίηση, την αναβάθμιση και την ενίσχυση της δημιουργικότητας σε όλα τα creative και brand agencies και θα συνεργαστεί με πελάτες όπως Jaguar, Land Rover, Petco, L’Oréal Middle East και Molson Coors, καθώς και με τα agencies της Accenture Interactive, μεταξύ των οποίων τα Droga5, The Monkeys, Karmarama και Rothco.

Ο Heymann αναλαμβάνει τη νέα θέση 10 μόλις μήνες μετά την προσχώρησή του στο Publicis Groupe ως ιδρυτικός συνεργάτης και Chief Creative Officer της Le Truc, ενός collective με έδρα τη Νέα Υόρκη που έχει ως στόχο να φέρει κοντά 600 δημιουργικούς από όλα τα γραφεία της Publicis στην πόλη για να συνεργαστούν και να μοιραστούν δημιουργικές ιδέες.

(Πηγή: Campaign)