Τη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια που έχει λανσάρει εδώ και πάνω από 10 χρόνια ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Absolut, καθώς εγκαινιάζει έναν νέο μακροπρόθεσμο σχεδιασμό marketing. Μέσα από την εκστρατεία «The world of Absolut cocktails. Born to mix», το brand επιθυμεί να εμπνεύσει ανθρώπους από κάθε background να συναντηθούν και να μοιραστούν ιδέες. Σύμφωνα με την εταιρεία, το σποτ, με αφηγητή τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Rami Malek, δίνει ζωή στις αξίες της.
«Πιστεύουμε πως όταν διαφορετικοί άνθρωποι συναντιούνται, μπορούν να συμβούν απίστευτα πράγματα. Αυτή η δίψα για μίξη -έτσι βλέπουμε τα πράγματα σε ανθρώπινο και κοινωνικό επίπεδο, και είναι μια άμεση προέκταση της ευελιξίας του προϊόντος μας», σχολίασε ο Charl Bassil, Global Vice-President of Marketing της Absolut.
Η καμπάνια θα ξεκινήσει να «τρέχει» σε ΗΠΑ και Καναδά, προτού εξαχθεί και σε άλλες αγορές. «Η Absolut ήταν πάντα ένα brand που υποστήριζε τις μίξεις ανθρώπων, ιδεών και ποτών, για έναν κόσμο που είναι περισσότερο ανοιχτός, ελεύθερος και διασκεδαστικός. Το The world of Absolut cocktails ενσαρκώνει αυτήν την κληρονομιά και ανοίγει ένα νέο δημιουργικό πεδίο», δήλωσε η Pam Forbus, Senior Vice-President & CMO της Pernod Ricard Β. Αμερικής.
(Πηγή: Marketingweek.com)