Η ABC design ανέλαβε και υλοποίησε το rebranding της συσκευασίας Mesulid Gel, δημιουργώντας τη νέα εικόνα του προϊόντος. Δύο βήματα που σχηματίζουν το Μ είναι η ιδέα που χαρακτηρίζει την συσκευασία.
Το ανθρώπινο σώμα -πόδια- παρουσιάζονται με διαφορετικές αναγνώσεις επάνω στις πλευρές, σαν το αρχικό γράμμα M του ονόματος Mesulid Gel, ή σαν δύο άνθρωποι που περπατούν χωρίς πρόβλημα.
Αυτή η εικόνα προβάλλει τη δράση – θεραπεία που υπόσχεται το προϊόν με το στοιχείο της κίνησης. Έτσι, το Mesulid Gel γίνεται η ιδανική λύση για τη θεραπεία προβλημάτων από τραυματικές τενοντίτιδες, διαστρέμματα και φλεγμονές.