Η AB InBev, ο 11ος μεγαλύτερος ad spender παγκοσμίως, διενεργεί διαγωνισμό για τον global media λογαριασμό της. Στο spec συμμετέχουν οι Dentsu, Publicis Groupe και WPP. Η AB InBev, στο portfolio της οποίας περιλαμβάνονται brands όπως η Budweiser και η Stella Artois, υπολογίζεται ότι διέθεσε το 2020 το ποσό των 4,7 δισ. δολαρίων σε διαφήμιση.

Η κίνηση αυτή έρχεται επτά μήνες αφότου η εταιρεία επέλεξε την Epsilon του Publicis Groupe ως data agency of record στις ΗΠΑ και ως global data partner. Την επίβλεψη της διαδικασίας των reviews για λογαριασμό της AB InBev έχει αναλάβει η MediaLink. Το τελευταίο media agency review της εταιρείας πραγματοποιήθηκε το 2017. Σε ανακοίνωσή της εταιρείας αναφέρεται: «Ο κόσμος έχει αλλάξει από το τελευταίο μας review με τον Covid να επιταχύνει την ανάδυση νέων καταναλωτικών trends.

Έχουν αλλάξει επίσης οι ικανότητες των partners μας, έτσι θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα αξιοποιήσουμε τα σωστά εργαλεία στο μοντέλο λειτουργίας μας». Αξίζει να σημειωθεί ότι η AB InBev απομακρύνεται από την channel-oriented προσέγγιση σε μία audience-oriented. Αυτό σημαίνει ότι συλλέγει granular data για τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας first-party και third-party data. (Πηγή: AdAge)