Για το λανσάρισμα των Nachitos

H Α3 αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που διενήργησε η El Sabor για το λανσάρισμα των Nachitos, της νέας σειράς προϊόντων που δημιούργησε εμπλουτίζοντας την κατηγορία των corn snaks. Το concept της επικοινωνίας βασίστηκε στο στρογγυλό τους σχήμα και στο μέγεθός τους. Στο τηλεοπτικό σποτ, ο πρωταγωνιστής κυκλοφορεί στην πόλη, απολαμβάνοντας τη διαδρομή πάνω στο ποδήλατό του και έχοντας τα Νachitos στο σακίδιό του, αλλά συνειδητοποιεί ότι δεν είναι ο μόνος που του αρέσουν τα Νachitos.

Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας έρχεται να υπογραμμίσει το στρογγυλό τους σχήμα, με τη φράση «Κυκλο… φορούν παντού!». Το λανσάρισμα υποστηρίζεται απόπλάνο 360ο επικοινωνίας που περιλαμβάνει επίσης, προβολήστα social media, ενέργειες PR και την εξέλιξη της καμπάνιας. Στο spec συμμετείχαν ακόμη 2 εταιρείες.