Με κεντρικό μήνυμα «Γράφει ελεύθερα»

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η καμπάνια είχε θετική ανταπόκριση από το αναγνωστικό κοινό, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις κυκλοφορίες της εφημερίδας, ενώ απέσπασε πολύ κολακευτικά σχόλια και από τη γαλλική Liberation.

«Η ελευθερία και η δημοσιογραφική καταγραφή των γεγονότων, βασικές αξίες μιας εφημερίδας που ανήκει στους συντάκτες της, αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για μια επικοινωνία «Χωρίς λεφτά, χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς μαγειρέματα»», καταλήγει η ανακοίνωση. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεοπτικά spot, καταχωρίσεις και ραδιοφωνικά μηνύματα.