Η 7UP αναδεικνύει την ευελιξία της, ως βασικό συστατικό για συνταγές ποτών χωρίς αλκοόλ, μέσα από μια παγκόσμια brand platform και διαφημιστική καμπάνια. Η καμπάνια «Level up with 7UP», την οποία «υπογράφει» η VaynerMedia EMEA, αποτελείται από ένα hero film και περιεχόμενο δημιουργημένο από influencers στα μέσα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η ομώνυμη πλατφόρμα δημιουργήθηκε από την εταιρεία PR, Pangolin.
Στόχος της καμπάνιας και της πλατφόρμας που σχεδιάστηκαν για τη μάρκα αναψυκτικών, που ανήκει στην Keurig Dr Pepper, είναι να εμπνεύσουν όσους θέλουν να «αναβαθμίσουν τις κοινωνικές τους περιστάσεις», αλλά και να εδραιώσει τη 7UP ως ένα ευέλικτο ποτό. Το σποτ 30΄΄ απεικονίζει διάφορες παρέες φίλων να αναμειγνύουν τη 7UP στα μη αλκοολούχα ποτά τους.
Η 7UP δήλωσε ότι στοχεύει να απευθυνθεί στη γενιά Z μέσω των ενεργειών στα social media, που αποτελούν μέρος της καμπάνιας. Η καμπάνια και η πλατφόρμα θα «τρέξουν» στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αίγυπτο, την Ινδία, το Μεξικό, την Πορτογαλία, την Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ.
Ο Eric Melis, Vice-President, Global Brand Marketing της 7UP, δήλωσε: «Το 7UP παρέχει το τέλειο μείγμα γεύσης και φρεσκάδας, δημιουργώντας μια δροσιστική εμπειρία που είναι ιδανική για κάθε στιγμή που περνάτε με φίλους».
(Πηγή: Campaign)