Η 4 Wise Monkeys ανέλαβε την υλοποίηση και τον σχεδιασμό της νέας digital καμπάνιας του Campari, με τίτλο Campari Masterclasses, η οποία συστήνει στο κοινό την κουλτούρα του Red Passion. Προτρέπει δε το κοινό «να ανακαλύψει, να ζωντανέψει και να ακολουθήσει το δικό του Red Passion». Στην καμπάνια συμμετάσχουν 6 καλλιτέχνες και δημιουργοί από διαφορετικούς χώρους, μαζί με τον brand ambassador, Αποστόλη Τότσικα. Η καμπάνια τρέχει σε YouTube, social media, αλλά και με programmatic και native articles. Παράλληλα, οι influencers του brand συμμετέχουν στην καμπάνια με υλικό, το οποίο αποτελεί call to action, προκειμένου το κοινό να λάβει μέρος στα masterclasses, τα οποία θα πραγματοποιηθούν από τους ίδιους, καθένας στον τομέα του. Την παραγωγή της καμπάνιας επιμελήθηκε η White Room, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σταματιάδη.