Το νέο concept θα λανσαριστεί σύντομα στην ελληνική και διεθνή αγορά

Στο συνέδριο συζητήθηκε η παρούσα κατάσταση στη διεθνή διαφημιστική αγορά, οι προοπτικές και οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι αλλαγές. Οι εκπρόσωποι της 3D Media ανέπτυξαν μια καινούργια επικοινωνιακή προσέγγιση, στην οποία η σύγχρονη τεχνολογία ενσωματώνεται στη στρατηγική και τα Μέσα. Τρισδιάστατες προβολές, ολογράμματα, διαδραστικές οθόνες και άλλες εφαρμογές αλλάζουν ριζικά τη σύνθεση μιας διαφημιστικής καμπάνιας, ενισχύοντας και διαφοροποιώντας αισθητά το διαφημιζόμενο brand. Η πρόταση της 3D Media είχε μεγάλη απήχηση στο συνέδριο, με προτάσεις συνεργασίας, ανάπτυξη διεθνούς δικτύου και πολυεθνικές καμπάνιες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της 3D Media Χάρης Λαούδης δήλωσε: «Περνάμε σε μια νέα εποχή και η διαφήμιση οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες και στις νέες δυνατότητες επικοινωνίας που προσφέρονται. Η 3D Media διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία καθώς και τα πιο προηγμένα συστήματα τρισδιάστατης επικοινωνίας και κυρίως, ένα συνολικό επικοινωνιακό πακέτο που κάνει τη διαφορά». Σύντομα η εφαρμογή του νέου concept θα εμφανιστεί σε λανσάρισμα προϊόντος στην ελληνική και διεθνή αγορά.